Zpět

Náš klientský servis opět bodoval!

Ve včasnosti odpovědí na e-mailové dotazy zvítězila mezi životními pojišťovnami ERGO pojišťovna. Přední příčky jsme ale obsadili i v oblasti vyřizování klientských telefonátů.

Analytici agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2017 otestovali, jak se pojišťovny chovají ke svým zákazníkům. Testovala se kvalita i rychlost telefonních zákaznických linek a e-mailová podpora.

V rámci emailové komunikace obsadila ERGO pojišťovna mezi životními pojišťovnami první příčku, když svým klientům odpověděla v průměru za méně než 20 minut! Z průzkumu vyplývá, že průměrná doba reakce ohledně životního pojištění přesahuje 40 hodin, tedy 1 - 2 pracovní dny. Pokud se dotaz týká neživotního pojištění (např. úraz, majetek nebo cestování), je to v průměru něco přes 10 hodin.

tab

Ani v oblasti telefonátů si ERGO nevedlo špatně, zde obsadilo první příčku v nejkratším čekání na přijetí hovoru naopak v oblasti neživotního pojištění.

Celkově pak ERGO pojišťovna obsadila třetí místo, a to mezi mnohonásobně větší konkurencí.

Zajímavým detailem je, že nejpomalejší výsledky reakce na e mailový dotaz dosáhl u některých pojišťoven téměř 12 dnů u životního pojištění a 6 dnů u neživotního.

Zdroj informací viz nejbanka.cz/aktualne/novinky/detail/1209/page/1

Zpět