Volné pracovní pozice v ERGO

Zpět na přehled

Asistent/-ka představenstva

ERGO pojišťovna, člen mezinárodní pojišťovací skupiny ERGO, hledá do svého týmu kandidáta nebo kandidátku na pozici

Asistent/-ka představenstva

Pracovní náplň:

- vedení agendy sekretariátu představenstva
- organizační a administrativní podpora, zajištění chodu kanceláře (objednávky)
- organizování kalendáře – schůzky, služební cesty atd.
- organizace porad vedení, příprava podkladů, zápis
- organizace firemních akcí
- správa webových stránek a firemního intranetu
- práce s datovou schránkou
- evidence a správa systému benefitů
- evidence a správa systému vnitřních řídících dokumentů
- samostatné plnění ad hoc úkolů

Co požadujeme:

- min. SŠ vzdělání s maturitou
- výborná znalost českého jazyka
- znalost anglického jazyka slovem i písmem
- výborné organizační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, přesnost, pečlivost a loajalitu
- uživatelskou znalost MS Office

Co nabízíme:

- zázemí stabilní společnosti
- zajímavou a různorodou práci
- zajímavé finanční ohodnocení a bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, jazykové kurzy, mobilní telefon, flexibilní pracovní doba, slevy na produkty, aj.)


Hlavní pracovní poměr
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Vyskočilova 4, Praha 4
Nástup: ihned / dohodou

 

V případě zájmu kontaktujte přímo sekretariát společnosti.


Full stack developer

Do naší společnosti ERGO pojišťovna a.s. hledáme kolegy/kolegyni na pozici samostatného web developera se znalostí PHP, HTML, JavaScript, SQL.

Vzdělání: VŠ (informatika nebo technický obor), případně SŠ s praxí.

Profil kandidáta: samostatně uvažující, komunikativní, ochotný se učit

Náplň práce: vývoj a údržba e-shopu a tarifikační aplikace pro makléře. Přímý kontakt s ostatními zaměstnanci pojišťovny (při výkonu práce se přímo podílí na definici a oponentuře požadavků, nejedná se tedy pouze o kódování podle předepsaného zadání).  Požadavky na vývoj jsou často unikátní a tak je místo univerzální šablony potřeba určitá míra kreativity a invence, aby se našlo odpovídající řešení.

Mzda: bude sdělena na osobní dotaz; dále firemní bonusy (25 dnů dovolené, 13. plat, příspěvek na dopravu/dovolenou apod., stravenky a další)

Místo výkonu práce: Vyskočilova 4, Praha 4

Pracovní doba: klouzavá, 8,5hod/den s možností ad-hoc home office.

Nástup možný ihned.

 

V případě zájmu kontaktujte přímo Vedoucího IT oddělení.


Informace o ochraně osobních údajů uchazeče o zaměstnání

Informace o ochraně osobních údajů uchazeče o zaměstnání